真係乜人都有

狂工作,沒有吃午餐。解決掉BUG了,但仍然有隱憂...始終,大量data的distinction。最理想當然是在DB做,用Collection來做,分分鐘會爆memory :X

聽同事說撞車的事。話說在某周末駕車時給人撞了保險桿(即係bumper)。要對方賠錢又唔不肯,一下車還要惡人先告狀。當然是叫交通警來處理了,見到警察叔叔自然變成了死狗。
報完了警等上庭,又不停打電話來想要庭外和解了事,不過...還是不想付修理費。 :x 以下是聽到的其中一段:

甲: 咁我撞到你, 你都有掂到我啫. 你有花, 我都有花gar喇, 咁咪大家算囉
同: 大佬, 你撞埋黎, 你花你自己lor黎, 仲有你個轆揩埋黎, 花乜呀?!
甲: 我...我......我車尾都有花到呀!
同: 你車頭撞我先, 你車尾花又關我x事呀? $@#$#@$
甲: 你架車都咁舊喇,花少少有乜所謂~
同: ......

故事教訓:
1> 這世上什麼人也有。
2> 和無賴說什麼都沒用的,連面子都不要了,還有什麼說不出來 :X
3> 小家難看,小家的男人更甚。

友人send來張志霖的"相愛無夢",不錯啊 :)

發佈者:寶 於 12:00 上午  

0 留言:

發佈留言