要買mp3機~

用了三年的iriver 終於要退役了。而且並非"自然死亡", 而是死於意外(壓爆了螢幕)。
下一部,有點心動想買Apple~Ipod.
四個級別, Shuffle, nano, ipod, itouch.
不考慮Shuffle, 沒有螢光幕實在不慣。
itouch也是 (沒需要那麼多功能,若要我不如敗Iphone)
剩下nano+ipod

nano的好處: 體積小, 有不同顏色, 有收音機, 有鏡頭,
nano的弱點: 最大只有16G, 我不會用來拍照

ipod的好處: 有160G, 電也比較長命, 相對每Mb價錢平
ipod的弱點: size好大舊...overall價錢貴, 只有黑白兩色 XD

最後
好像大家都覺得apple的聲好一般...
心大心細, 也看看Sony/Iriver/iaudio有沒有好物 :P

發佈者:寶 於 9:41 下午  

3 留言:

Dominic Leung 說... 10:30 下午  

俾我, Apple的只考慮ipod classic...
nano有FM雖然吸引, 但係curved body好樣衰.. 鏡頭又係唔會用... FM的話其他牌子求其一款都有 XD
講音質應該COWON最好 (即係iaudio)

講起上黎我都要換XD 部爆mon 1代nano就黎死

Kai 說... 10:40 下午  

可以諗諗cowon i7/ audio i7. 我之前o係呢部同sony a728 二揀一, 最尾要o左sony (因為夠平). 不過cowon i7 一直以來評價都不錯.

未試過cowon i9, 不過16 g 約.要千四了, 同埋暫時review 唔多.

sony 的, 除了高階, 其餘免談.

iriver... 依家差好多了.

John 說... 12:51 上午  

有部05年 iRiver H320,現時經已無乜用,有無興趣要?

發佈留言