惡人先告狀

某早。乘巴士回公司途中。
忽然聽到在上層一女士邊大叫"有落呀!有落呀!",急急按了下車鐘,再邊飛奔落樓下。

巴士當然沒有停。一來,這不是小巴。司機只會看燈停站,齋叫係唔會停的。二來,他在二樓,再大聲司機也未必聽到。三來,她叫得太遲,加上沒人上落所以沒停車。到她落到樓下,車已過站。

而司機為她一個人緊急煞車的話,車上的乘客會全變滾地葫蘆...

好戲才剛開始...

女士: 你做乜唔停比我呀?
司機: 小姐,你打鐘o個陣已經過左站了..(其實行車時係可以唔答佢的)
女士: 我咪出左聲叫你停lor? 你有冇搞錯架?
司機: 你響樓上我邊聽到?
女士: 痴線架! 巴士都飛站! 我都未見過d人咁渣車架!
司機: ...
女士: 咁你即刻響度停比我落! 我都唔知你車到我去邊度。
司機: 小姐lee都唔停得車,要埋站先可以上落客的...
女士: 我理得你! 你宜家搞到我遲哂到,一陣有乜損失你賠得起咩?!
司機: ...
女士: 我同你講野呀? 你啞左呀? 你仲唔停車?
司機: ...
路人: 小姐你唔好咁勞氣...
女士: 你係邊個呀? 關你乜事呀?
(快到下一站)
女士: 我實投訴你架! 我都未見過d司機質素咁差o既! 又飛站! 又冇禮貌!都唔知乜人黎gar!
(到站下車)

發佈者:寶 於 12:55 上午  

0 留言:

發佈留言